Bekijk zeker onze FAQ

Welkom bij onze FAQ! Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen over Car-Pass. Je kan ook onze handige zoekfunctie gebruiken.

Een fout op je Car-Pass?

Het kan natuurlijk gebeuren dat een garage zich vergist bij het ingeven van de kilometerstand. Denk je dat er een fout staat op je Car-Pass? Vraag dan hier een rechtzetting aan. Wij streven ernaar om je vraag binnen de week af te handelen.

Heb je een Belgische auto gekocht in het buitenland?

Belgische auto’s hebben een goede reputatie en worden vaak naar andere landen geëxporteerd. Helaas wordt de teller bij export soms teruggedraaid. Wil je controleren of de huidige tellerstand van de auto klopt, vul dan het online formulier in. Telefonisch of per mail kunnen we jouw vraag niet beantwoorden.

Ik woon in Belgïe

Ik woon in het buitenland

Land
Datum

Onze gegevens

info@car-pass.be
02 773 50 56

Telefonisch bereikbaar:
van 8u tot 12u30 en
van 14u tot 17u30 (vrijdag tot 16u30)

Car-Pass vzw
Woluwedal 46/2
1200 Brussel

BE.0880.498.395